Jön a tél, kezdődik a hízás időszaka! Itt a fogyás 11 alapszabálya! (2.rész)

A téli elhízás elkerülésére adtunk már pár tippet, most itt a folytatás

Rink Burgers, Bright Lights and Skijoring: Ways to Love Alberta Winter  (Even More!) - AMA

 

  1. Kerüljük a fogyasztószereket!

A jó fogyasztószerek nem tiltottak, sőt talán segítenek is beindítani a fogyást, de huzamosabb használatuk megszokássá válik. Ezért ha mégis ilyesmivel próbálkoznánk, tartsunk hat hetente két hétnyi szünetet. Ne használjunk efedrin tartalmú szereket! Hatékony fogyasztószer ugyan, de nem véletlenül szerepel doppinglistán, vannak kemény mellékhatásai is, jelentősen károsíthatja a szervezetüket, a segítségével elért eredmény pedig korántsem stabil.

  1. Keressünk vizet!

Az ülőmunka és a szellemi koncentráció miatt, sokszor folyadékhiányos állapotba kerülünk, ezt hamisan éhségként éljük meg és evéssel igyekszünk megoldani.

  1. Étkezzünk lúgosan!

Így nemcsak egészségesebb lesz az emésztésünk és gyakorlatilag azonnal jobb a közérzetünk, de az éhségérzetünk is megcsappan.

  1. Pusztítsuk a mérgeket!

Legalább kétnaponta ajándékozzuk meg magunkat egy méregtelenítő itallal!

  1. Ne diétának hívjuk!

Fontos tudnunk, hogy önmagában a diéta semmit sem ér, ha változást akarunk, életmódváltásban kell gondolkoznunk. Ne akarjunk gyorsan, túl sokat haladni, mindig csak egy új feladatot vegyünk fel és építsünk be életrendszerükre. Ha kis lépésekkel változtatunk, sokat fogyhatunk néhány hónap alatt!