Milyen edzésformát válassz, ha mozgásközpontokba fogsz járni ősztől?!?! KICK BOKSZ AEROBIK?!?!

Új sorozatot indítunk, melynek akár az is lehetne a neve, hogy nagy sportágválasztó. Próbáljuk összeszedni azokat a lehetőségeket, amik a fitneszklubok, mozgásközpontok kínálatában megtalálhatóak. Lesz itt zenés-táncos megoldás, küzdősport alapú tréning, és sok minden más. Bízunk benne, hogy mindenki talál majd magának megfelelőt az őszi szezonkezdéshez

Kezdésnek egy jól bevált edzésforma: KICK BOKSZ AEROBIK

What is Inspired By Kickboxing? - wako.org.nz

 

KICK BOKSZ AEROBIK, ettől az edzéstől csúcsformában érezheti magát mindenki

Erősítő mozgásformákból nincs hiány a sportközpontok kínálatában, de a küzdősportokkal kombinált aerobik órák külön kategóriát képeznek. A KICK BOKSZ AEROBIK az önvédelmi mozgáselemek, és az aerobiktalálkozása.

Állóképesség fejlesztő, zsírégető hatású.

A KICK BOKSZ AEROBIK óra programjában ütések, rúgások dinamikus zenére vannak szinkronizálva. Az óra programjában erősítés és lazítás, zsírégetés szerepel.

Fejleszti az állóképességet, formálja a far-, illetve combizmokat, ugyanakkor zsírégető hatása is van. A mozdulatsorokat zenére, ritmikusan mutatja be a tréner. Ütés- és rúgástípusok együttes kombinációjából áll az edzés. A pulzusszám fokozatosan emelkedik. Bemelegítő és felpörgető gyakorlatsorok után, 130-140-es pulzusra is el lehet érni, ilyenkor már a szív, a keringési rendszer is intenzíven dolgozik. Ez teszi lehetővé az állóképesség növelését.

 

Azoknak érdemes kipróbálni, akik a téli hónapokban inkább edzőtermi mozgásformákban gondolkoznak, szeretik a pörgős edzéseket, és nem idegenkednek a hadművészetektől.