Sportolók hétvégéje: néhány ötlet vasárnapra, ami segít egész hétre

Nyilván azzal tudod igazán elérni az álomalakot, hogy egészségesen táplálkozol, illetve rendszeresen edzel. De ha már így is zsúfolt a heted, és nem tudod, hogyan oldd meg ezeket a dolgokat, szükség van egy kis tervezgetésre. Íme, néhány tipp vasárnapra, ami aztán egész héten segít majd a fogyásban!

Csinálj edzéstervet!

Ne gondold, hogy egy rohanós hétbe csak úgy bele tudod szorítani az edzéseket. Ezt előre meg kell tervezni. Ilyenkor van időd arra, hogy elővedd a naptáradat, felhívd az edzős haverodat vagy a személyi edződet, esetleg megnézd a konditerem nyitva tartását.

Ürítsd ki a szennyestartót!

Semmi sem ronthat el jobban egy edzésnapot annál, ha egész nap a tiszta edzőruháid után kell szaladgálnod a házban. Előzd meg ezt a problémát, és moss ki mindent, amit tudsz vasárnap, hogy a hét elején még választási lehetőséged is legyen.

Pakold össze a cuccod!

Szedj össze vasárnap mindent, amire a héten szükséged lehet az edzések alatt. Például a jógamatracodat vagy a pulzusmérődet. Vagy készítsd őket egy kupacba az ajtó mellé, vagy, ha otthon edzel, készítsd be a dvd-be a lemezt. Ezzel nemcsak időt spórolsz, de biztosíthatod magad, hogy semmit sem felejtesz otthon.

Tervezd meg az étrendedet!

Fogj egy füzetet, ülj le, és szép alaposan, napról-napra tervezd meg az egész étrendedet, beleértve a nasikat is. Ha nincs semmi ötleted, az interneten találsz egy csomó diétás mintaétrendet. Ha kész a lista, menj el, vásárolj meg mindent a hétre (zöldségeket és gyümölcsöket természetesen csak egy fél hétre előre). Amivel még megkönnyítheted a dolgod hét közben, az az, hogy a zöldségeket és gyümölcsöket előre megmosod, felvágod, bedobozolod és beteszed a hűtőbe. Így ha főzni szeretnél, csak elő kell őket kapnod, és már főzhetsz is velük.