Milyen edzésformát válassz?!?!Próbálj ki különlegességeket!!! Core Training ?!?!

Sorozatot indítottunk, melynek akár az is lehetne a neve, hogy nagy sportágválasztó. Próbáljuk összeszedni azokat a lehetőségeket, amik a fitneszklubok, mozgásközpontok kínálatában megtalálhatóak. Legutóbb már elhajlottunk a klasszikus edzésektől a művészi tánc felé amikor a Kick-Boksz Aerobik-ot is ajánlottuk

6 Powerful Yoga Asanas To Build Six Pack Abs

 

Alakformáló óra, dinamikus gyakorlatokkal, melyek kifejezetten a has, a hát és a törzset stabilizáló izomzat erősítését célozzák meg.

Mi a „Core Training”?

A Core Training során testünk azon izomcsoportjait (Core izmok) eddzük, melyek stabilizálják az ágyéki gerincszakaszunkat, azaz a gerincet és a medencét. A „Core izmok” felelősek azért, hogy az ágyéki (lumbális) szakaszon minden oldalról tartsák a gerincünket; a medencefenék izmai alulról, a hasizmok elölről, a gerincfeszítők hátulról, a rekeszizom (ami egy légzőizom) pedig felülről.

A Core stabilitása révén az ízület stabil marad és a gerinc helyes anatómiai pozícióban tartása valósul meg. A stabilizáló izmok közel helyezkednek el a mozgatott ízülethez, így téve lehetővé, hogy ezen ízület csak olyan mozgásokat és akkora mozgáspályán végezzen, amely az ízület számára optimális. Ehhez elengedhetetlen feltétel ezen izmok megfelelő erő-és rugalmassági állapota.

Fontos tudnunk azt is, hogy ezen izmok adják az alapját az összes erőfejlesztő gyakorlat pontos kivitelezésének.

Ezen izmok fejlesztése elsődleges és elengedhetetlen a tartós-, eredményes – és fájdalommentes edzésnek!

Kinek ajánljuk?

Nemre, korra való tekintet nélkül bárkinek ajánljuk, terápiás és egészségmegőrző célra egyaránt alkalmas. Elsősorban mégis az ülőmunkát végzőknek hasznos, mivel a számítógép előtt végzett munka nagyon megterheli az egész törzsizomzatot. Akinek szokott fájni a háta és a dereka, illetve gyakran tartja magát görnyedten, annak mindenképp érdemes kipróbálnia. A gyenge izmok helytelen testtartást eredményeznek, ezért szükséges megerősíteni őket. Ha nagynak látjuk a hasunkat, sokszor annak is a rossz tartás az oka, a törzsizmok megerősítésével tehát optikailag szebb alkatot is elérhetünk.