Milyen edzésformát válassz, ha mozgásközpontokba fogsz járni ősztől?!?! ZSÍRÉGETŐ TORNA?!?!

Új sorozatot indítottunk, melynek akár az is lehetne a neve, hogy nagy sportágválasztó. Próbáljuk összeszedni azokat a lehetőségeket, amik a fitneszklubok, mozgásközpontok kínálatában megtalálhatóak. Volt már KICK BOKSZ AEROBIK , WALKenergie, és Spinning

Most egy klasszikussal folytatjuk a sort, röviden összefoglaljuk a ZSÍRÉGETŐ TORNA lényegét.

Index of /wp-content/uploads/2013/01

A zsírégető torna egy KÖNNYŰ vagy KÖZEPESEN NEHÉZ AEROB EDZÉST jelöl, mely során, az aerobikkal ellentétben az ugráló gyakorlatok helyett LÉPKEDÉS van, nem koreografált, KÖNNYEN KÖVETHETŐ.

A minden ízületet átmozgató bemelegítés után, 15-20 percre van szüksége szervezetünknek ahhoz, hogy elérje az optimális energia szintet és elkezdje a tartalékokat felemészteni. Ezt az első 20 percet mindig a csoport igényeinek megfelelően próbáljál összerakni, melybe olykor-olykor még a STEP PADOK is előkerülnek.
Az intenzív mozgást követően átmozgatnak minden izomcsoportot szervezetünkben, hogy SEMMI NE MARADJON KI. Ez az óratípus BÁRKINEK AJÁNLOTT, kezdők is bátran részt vehetnek rajta.