Öt trükk, hogy megtartsd a diétát!

Aki fogyni szeretne, gyakran kételkedhet, hogy ezúttal sikerülhet-e. Sokan már többször megpróbálták, és sosem úgy ért véget az elhatározás, ahogy elképzelték. Természetes, hogy ilyen esetben van bennünk némi félsz, hogy most sikerül-e a súlycsökkentés. Mutatunk öt trükköt, amivel meg tudjátok tartani a diétát!

Kapcsolódó kép

 

Higgy magadban!

A legfontosabb minden kihívásban, így a fogyásban is, hogy ne veszítsd el a hitet önmagadban! Meg tudod csinálni, elérheted a kívánt testsúlyt! Ahogy a legtöbben tudják, a sikeres diéta hosszabb távú kitartást feltételez, legyél biztos benne, hogy végig bírod csinálni!

Nézz szembe a félelmeiddel és a problémákkal!

Azok a félelmek és gondok, amiktől már most tartasz, előbb vagy utóbb a fogyókúra alatt elő fognak jönni. Ne várj addig, nézz szembe velük és győzd le őket! Ha tiszta fejjel és nyugodtan gondolod át a lehetőségeidet, a problémák zöme nem is tűnik majd akkorának, mint eleinte, könnyebben tudsz velük megbirkózni.

 

Légy erős, motiváld magad!

Ha elhatározod, hogy fogyni szeretnél, állíts fel magadnak kisebb célokat, amiket elérve örülhetsz és amik motiválni tudnak. Ha így teszel, azt fogod látni, hogy idővel egyre erősebb az öntudatod, egyre biztosabban és hatékonyabban tudsz majd legyőzni olyan akadályokat is, amik korábban nagynak számítottak. A kisebb célok elérésekor jutalmazd meg magad egy mozival vagy egyéb élménnyel!

Többször keveset egyél!

A diétánál a főszerep a kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozáson van. Célszerű a kalóriaszegény és vitaminban gazdag ételeket előnyben részesíteni, azaz sok zöldség és gyümölcs, valamint teljes kiőrlésű termék és nagy mennyiségű víz fogyasztása javasolt. Érdemes sokkal többször enni, mint a normál hétköznapokon, de mennyiségre kevesebbet.

A sport örömet okoz és lenyomja az éhséget!

Egy jó diéta mellé nem hiányozhat a sport sem. Ha eddig nem mozogtál rendszeresen, tudnod kell, hogy a sport a kalóriaégetés mellett kiváló eszköz arra, hogy elűzd az éhséget! Optimális, ha heti két-három alkalommal valamilyen mozgást beiktatsz, így az aktivitás is bekerül a hétköznapjaidba, és nem érzed majd, hogy éhes vagy.