Hat tipp, hogy reggel is tudj edzeni

Mivel egész nap meleg van, a rekkenő hőségben nehezebben vesszük rá magunkat a testmozgásra. Mi segíthet ilyenkor? Eddz reggel! Ha nálad fel sem vetődhet, hogy emiatt esetleg másfél órával korábban kelj, akkor is van néhány ötletünk, ami segíthet.

 

Kapcsolódó kép

 

1. Szundi? Szundi!

Imádjuk a szundi gombot az ébresztőórán vagy a telefonon! Ha te is szereted azt az érzést, amikor van még tíz-tizenöt perced lustálkodni az ágyban, hogy elkészülj, és indulj edzeni, állítsd be korábbra az ébresztőt. Ha hétkor akarsz indulni, állítsd 6:40-re!

2. Legyen a közeledben a ruhád!

Ne azzal induljon a reggel, hogy nem találod a cipőd párját, vagy a póló, amit fel akarsz venni éppen lyukas, a nadrágodon meg nem jó a cipzár. Este válogasd össze, amit másnap fel akarsz venni! Egy gonddal kevesebb reggelre.

3. Igyál vizet!

A British Journal of Nutrition új tanulmánya szerint, ha éhgyomorra kezdesz edzeni, húsz százalékkal több zsírt égethetsz el. Ettől persze még nem szabad elhanyagolni a vizet!

4. Rövid is lehet

Egy tizenöt perces reggeli futás is elég energiát adhat a napra. Ezt napról napra öt-tíz percekkel növelheted. Nem elvárás, hogy korán reggel lefuss egy maratont.

5. Helyben is lehet

Ha túl messze van az edzőterem, vagy ahhoz már lusta vagy, hogy odáig elmenj, akkor miért is ne edzhetnél a környéken?! Fuss néhány kört, emelgess valamit a nappaliban, és már meg is vagy!

6. Kényeztesd magad!

Ha már rutinná vált a reggeli edzés, és heti két-három alkalommal be is tartod, akkor igazán büszke lehetsz magadra! A hét többi napján pedig csalj egy kicsit, aludj tíz perccel többet, vagy igyál meg két csésze kávét a szokásos egy helyett.