Ring Run futóversenyen is hasznos lehet: Tippek, hogy MIT EGYÉL A VERSENY NAPJÁN!

Ezen a hétvégén sokan vágnak neki életük első félmaratonjának, számukra tartogathat meglepetést a vasárnapi verseny. Mi már sokat írtunk azokról a dolgokról amik segíthetnek a július 20-i Ring Run futóversenyre készülőknek, és arról, mire figyelj majd oda a Hungaroringen. Ezekkel azért foglalkozunk már most, hogy mindenkinek legyen ideje kipróbálni mindent.  Viszont rengeteg futó esik abba a hibába, hogy mindenféle tanácsot megfogad, de csak a futóverseny napján próbálják ki azokat. Ilyesmi nagyon gyakori például a táplálkozással kapcsolatban. Így gyakran előfordul, hogy olyasmit vesznek magukhoz aznap, amihez nincs hozzászokva a szervezetük, és vagy a versenyen lesznek rosszul, vagy utána nem sokkal. Ahhoz, hogy elkerüld ezt, a futóverseny előtti egy-két edzésen alkalmazd a megfogadott tanácsokat. Mi azt javasoljuk, hogy ilyesmiket egyél a futóverseny napján!

Képtalálat a következőre: „eating on the running race”

 

Sós nassolnivaló

A perecet például elég könnyen meg tudod emészteni, miközben ellát egy csomó szénhidráttal, és sóval, ami hozzájárul ahhoz, hogy ne legyél rosszul. Vannak, akik azt mondják, hogy a chips nem jó erre a feladatra, hiszen nagyon zsíros, de van, aki ennek az ellenkezőjét állítja.

Édességek

Ha kóstoltál már M&M’s csokit, akkor biztosan tudod, milyen jó, hogy egyszerre ropogós és omlós is, édes is és sós is. Nyugodtan bedobhatsz belőle néhány szemet futóverseny előtt is. Ha gumicukorra fájna a fogad, abból is ehetsz pár szemet, de vigyázz, annál ne egyél többet. Az a pár szem tökéletesen megdobja a vércukorszintedet, és nem leszel rosszul.

Mogyoróvajas-lekváros szendvics

Mint az amerikaiak, te is elfogyaszthatsz egy jó kis mogyoróvajas-lekváros szendvicset, ami tele van szénhidráttal, és elegendő fehérjével. Célszerű kivételesen fehérkenyérből csinálni, hiszen azt könnyebben emészted meg.

Csontleves csirkével

Nemcsak a víz és a só pótlásában segít, de fel is melegít, ha a hideg ráz, és enyhíti a rosszullétedet, ha arról van szó. Egy jó kis nagyi receptje alapján készült leves, és máris jobban fogsz teljesíteni.

Gyümölcsök

A gyümölcsöket természetesen nem hagyhatod ki a versenynapi étkezésedből. A dinnye a legalkalmasabb erre a célra, hiszen tele van vízzel, és kevés rost van benne, ami valljuk be, aznap jól fog jönni.