Nem tudsz felkelni hajnalban edzeni? Segítünk!

A korán kelés minden ember mumusa.  Akadnak, akik kicsit könnyebben bírják, de vannak, akik egyszerűen nem tudnak olyan korán felkelni és hajnalban edzeni...

Ha te is közéjük tartozol, érdemes végigolvasnod ezt a cikket, hiszen a korán kelésnek rengeteg előnye van. Nemcsak rengeteg szabadidőd lesz, amit megtölthetsz olyan dolgokkal, amiket szeretsz csinálni, de mindig két lépéssel mások előtt fogsz járni, ami hihetetlenül jó érzés. Olvasd el ezt a tíz kis trükköt, és máris könnyebb lesz felkelned hajnalban!

  1. Kezdd a napod zennel!

    Ahelyett, hogy az ébresztő hangjára azonnal kiugranál az ágyból, vagy lenyomnád a szundit és visszaaludnál, egyszerűen csak vegyél néhány nagy lélegzetet, hogy a tested hozzászokjon az ébrenléthez.

  2. Csinálj úgy, mint a macskák!

    A reggeli nyújtózkodás az ágyban nemcsak a testednek jelent ébresztőt, hanem az agyadnak is. Ezért alkalmazzák a macskák is, bízz bennük.

  3. Reggeli rituálé!

    Jobban indul a reggeled, és stabilitást kölcsönöz a mindennapjaidnak, ha teremtesz valamilyen kis reggeli rituálét. Lehet ez egy bögre tea elfogyasztása, amíg az élet nagy dolgairól vagy csak a napi teendőidről elmélkedsz, de lehet egy-két nyújtógyakorlat, hogy könnyebben felébredj.

  4. Kezdd a reggelt mosollyal!

    Még ha nem is vagy mosolygós kedvedben hajnali fél hatkor, akkor is vedd rá a szádat valahogy, hogy mosolyra görbüljön, meg fogod látni, a hangulatod is egyből jobb lesz.

  5. Indítsd be a vérkeringésed!

    A hideg-meleg zuhany csodákra képes! Kezdd a lábfejednél hideg vízzel, és haladj felfelé végig a testeden. Ezt ismételgesd hideg és meleg vízzel felváltva. Mindig ügyelj arra, hogy hideg vízzel fejezd be a sort.

  6. Az illatok felébresztenek!

    Egy tusfürdő vagy sampon finom illata képes felébreszteni az érzékeidet ébredés után. Garantáltan felébredsz tőle!

  7. Igyál vizet!

    Ha egy nagy pohár hideg vízzel kezded a reggelt, az segít hamarabb magadhoz térni. A friss víz felfrissít, és serkenti a vérkeringést.

  8. Élvezd a reggelit!

    A reggeli kifejezetten fontos része a napnak, még ha nem is vagy éhes reggelente. Egy kiegyensúlyozott, egészséges reggeli nemcsak fizikai, de mentális energiával is ellát a következő étkezésig.

  9. Hanyagold a rossz híreket!

    Ahelyett, hogy azonnal előkapnád a napi híreket, és elolvasnád a rosszabbnál rosszabb híreket, inkább kezdj el követni egy motiváló, inspiráló oldalt.

  10. Kezdj zenével!

    A kedvenc számaid segítenek reggel a megfelelő, motivált hangulatba kerülni.